Szanowni Państwo,
Miesiąc styczeń jest ostatnim miesiącem, w którym rozliczamy posiłki w naszej stołówce Lovely Kitchen w dotychczasowy sposób dla klas 4-8 SP i 1-4 LO. Od 1 lutego 2024 wprowadzamy nowy system zamawiania i rozliczania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona.
Rejestracja jest możliwa na stronie internetowej – prosimy rodziców dzieci korzystających z posiłków w naszej szkole, niezależnie czy korzystają z obiadów abonamentowych czy pojedynczych, o dokonanie rejestracji do dnia 22 stycznia oraz postępowanie zgodnie ze wskazówkami.
Link do rejestracji pod filmami
Poniżej znajdują się dwa filmy instruktażowe pokazując jak się zarejestrować w aplikacji i w jaki sposób płacić i zamawiać posiłki.
Zasady działania systemu zawowposilek.pl w Lovely Kitchen
Klasy 1-3 Szkoły Podstawowej
Zamawianie i płacenie za obiady funkcjonuje na dotychczasowych zasadach. Rejestracja do systemu nastąpi z dniem 1 września 2024, zmianie ulega jedynie numer konta bankowego do wpłat.
Klasy 4-8 Szkoły Podstawowej i Liceum
Zamawianie i anulowanie posiłków jest możliwe do godziny 07:00 w dniu wydania posiłku. Dostępne są obiady abonamentowe w przypadku złożenia zamówienia na cały miesiąc w wyznaczonym terminie oraz pojedyncze posiłki.
Opcje zamówień:
- zamawianie miesięczne abonamentowe: można złożyć zamówienie do 27. dnia miesiąca na cały kolejny miesiąc, wyjątkiem jest wykupienie obiadów abonamentowych na miesiąc luty – zamówienia można składać do 1 lutego. Zamówienia na krótszy okres będą anulowane.
- zamawianie tygodniowe: można złożyć zamówienie do piątku na cały najbliższy tydzień
- zamówienia na wybrane dni: można złożyć w każdej chwili z jednodniowym wyprzedzeniem
- zamówienie z dnia na dzień: można złożyć zamówienie tego samego dnia w systemie do godz. 7:00 pod warunkiem posiadania środków na koncie lub poprzez dokonanie przelewu online
- zamówienie po godz.7:00 można złożyć zamówienie tego samego dnia w każdej chwili bezpośrednio w Lovely Kitchen (o ile posiłek jest dostępny) pod warunkiem posiadania środków na koncie lub poprzez dokonanie przelewu online
Zamówienia inne niż abonamentowe można składać najwcześniej 28. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc składania zamówień.
Wyjątek: zamówienia na miesiąc luty można składać od 2 lutego.
Uwaga! Obowiązuje nowy numer konta bankowego służący tylko i wyłącznie do obsługi finansowej Lovely Kitchen.
Santander Bank Polska S.A. I/O Elbląg: 18 1090 2617 0000 0001 5579 2609
Podstawowe informacje o systemie i aplikacji "Zamów Posiłek"
System działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie okresowe lub pojedyncze (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.
Płatności można dokonać na dwa sposoby:
- przelew online – system pobiera dodatkowo opłatę administracyjną,
- przelewem tradycyjnym – usługa bezpłatna – należy skopiować do swojego banku nr konta oraz tytuł przelewu – księgowanie do dwóch dni roboczych, co oznacza, że zamówienie można zrealizować dopiero po dwóch dniach – proszę zwrócić uwagę na nowy nr konta bankowego dla posiłków.
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony. Aplikacja jest bezpłatna. Jak to zrobić:
- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
- następnie wyszukać „zamowposilek.pl”
- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
Linki do aplikacji na Androis i iOS znajdują się poniżej.
Identyfikatory
Każdy uczeń otrzyma kartę zbliżeniową, dzięki której dokładnie będzie wiadomo czy i jaki posiłek ma wykupiony. Pierwsza karta jest bezpłatna. Opłata za wyrobienie nowej karty wynosi 10 zł.
Pomoc przy instalacji systemu
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę “Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować również poprzez zakładkę „Pomoc” lub na maila lk@regent.edu.pl